הזדהות בצל המלחמה: שר החוץ הבריטי יגיע לישראל

שלמה ריזל No Comments on הזדהות בצל המלחמה: שר החוץ הבריטי יגיע לישראל

במסגרת ביקורי ההזדהות והסולידריות של מנהיגי העולם שמארגן משרד החוץ, יגיע היום לישראל שר החוץ הבריטי ג'יימס קלברלי. מחר צפוי להגיע לישראל גם שר החוץ האמריקני בלינקן

צילום: יונתן סינדל/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בריטניה עומדת לצד ישראל, ברקע המלחמה: במסגרת ביקורי ההזדהות והסולידריות של מנהיגי העולם שמארגן משרד החוץ, יגיע היום (רביעי) לישראל שר החוץ הבריטי ג'יימס קלברלי. שר החוץ קלברלי ייפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ אלי כהן.

שר החוץ אלי כהן: ״העולם עומד לצד ישראל בימים קשים ועצובים אלו. מנהיגים רבים פונים אלינו, שולחים הודעות תמיכה ומבקשים להגיע לארץ לביקורי הזדהות. אתמול ביקר בישראל חברי שר החוץ של צ’כיה יאן ליפבסקי, והיום יגיע שר החוץ הבריטי ג׳יימס קלברלי ומחר צפוי לבקר בארץ גם מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן. ביקורי ההזדהות מחזקים את התמיכה הבינ״ל בישראל וחושפים את המבקרים לזוועות אותם ביצעו מחבלי החמאס״.

כזכור, אמש (שלישי) מסר הנשיא האמריקאי הצהרה לתקשורת בה הביע תמיכה מוחלטת בישראל: "נשבר פה כל קוד של אנושיות. נדאג שישראל תוכל להגן על עצמה". בנאומו הביע מסר חד משמעי לגורמי הטרור שיושבים על הגדר: "אם אתם חושבים להתערב – פשוט אל".



0 תגובות